خبر

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله) در آغاز درس خارج فقه:

وزارت ارشاد یکی پس از دیگری ارزش های انقلاب را زیر سؤال می برد

متأسفانه وزارت ارشاد ارزش های انقلاب را یکی پس از دیگری زیر پا می گذارد، داد مردم بلند شده؛ همه روز شکایات و گلایه های متعدد به دفتر ما می رسد

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کردند: نگاه منصفانه نشان می دهد که انقلاب اسلامی نقشه سیاسی و معادلات منطقه را عوض کرد، قبل از انقلاب غربی ها به راحتی منابع ما را می بردند اما با پیروزی انقلاب با موانع برخورد کرده اند.

ایشان افزودند: به برکت انقلاب اسلامی، ایران به آنها باج نمی دهد، سوریه، لبنان و عراق و کشورهای دیگر بیدار شده اند، این حرکت انقلاب ایران نقشه منطقه را عوض کرد و در کشور ما نیز آثار مهمی به جای گذاشت.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با ترسیم وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در ارتش ما مستشاران آمریکایی حضور داشتند، ارتش کشوری که دست بیگانه باشد، معلوم است که چه وضعی خواهد داشت.

معظّم له بیان کردند: در موقع انتخابات با مقامات و سفارت خانه های بیگانه مشورت می شد که از صندوق ها چه کسی بیرون بیاید، تشکیلات حکومتی نیز در مقابل بیگانگان کاملا تسلیم بود؛ در آن زمان فرقه های ضاله در کشور بسیار فعالیت می کردند، اما با آنها مبارزه نمی شد.

ایشان ضمن تجلیل از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار کردند:

صفحات: 1·

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.